بررسی عادت رسانه ای مخاطبان و تعیین اثربخشی فعالیت های تبلیغاتی شعب بانک رفاه |
![]() |
اکثر شرکتها و سازمانها بدون توجه به شناخت رسانههای پر مخاطب و شناخت رسانههای مورد علاقه مشتریان و عوامل موثر بر عادت رسانهای و گرایش به استفاده از یک رسانه، فعالیتهای تبلیغاتی خود را انجام میدهند و این باعث میشود که فعالیتهای تبلیغاتی آنها به ثمر نشیند و مشتریان را تحت تأثیر قرار نداده و اهداف شرکت محقق نسازد. از این رو بررسی عادت رسانهای مخاطبان و تعیین اثربخشی فعالیتهای تبلیغاتی شعب بانک رفاه شهر کرمانشاه ضرورت و اهمیت انجام این پژوهش را آشکار میکند.
1-4 اهداف پژوهش:
1-4-1 هدف آرمانی:
– شناخت عوامل مؤثر بر اثربخشی تبلیغات بانکی و حل مسأله اثربخشی تبلیعات بانک.
1-4-2 هدف کلی:
– بررسی عادت رسانهای مخاطبان و تعیین اثربخشی فعالیتهای تبلیغاتی شعب بانک رفاه شهر کرمانشاه.
1-4-3 اهداف ویژه:
1- شناخت سازههای تأثیرگذار عادت رسانهای مخاطبان و تعیین اثربخشی فعالیتهای تبلیغاتی.
2- اندازهگیری سازههای تأثیرگذار عادت رسانهای مخاطبان و تعیین اثربخشی فعالیتهای تبلیغاتی.
3- رتبهبندی سازههای تأثیرگذار عادت رسانهای مخاطبان و تعیین اثربخشی فعالیتهای تبلیغاتی.
4- طراحی مدل بهینه سازههای تأثیرگذار عادت رسانهای مخاطبان و تعیین اثربخشی فعالیتهای تبلیغاتی.
1-5 فرضیات پژوهش:
1- تعاملات اجتماعی بر عادت رسانهای مشتریان تأثیر مثبت و معناداری دارد.
2- کنترل رفتاری ادراک شده بر عادت رسانهای مشتریان تأثیر مثبت و معناداری دارد.
3- هنجارهای ذهنی بر عادت رسانهای مشتریان تأثیر مثبت و معناداری دارد.
4- عادت رسانهای مشتریان بر لذت ادراک شده مشتریان در استفاده از رسانه تأثیر مثبت و معناداری دارد.
5- عادت رسانهای بر سودمندی ادراک شده مشتریان در استفاده از رسانه تأثیر مثبت و معناداری دارد.
6- عادت رسانهای بر وابستگی روانی مشتریان به تبلیغات رسانهای تأثیر مثبت و معناداری دارد.
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-12-25] [ 05:29:00 ب.ظ ]
|